-->

2014. november 9., vasárnap

Írói prológus

Drága olvasóim, kedves idetévedő idegenek!
Szükségét éreztem ennek az előhangnak, hogy egy kicsit kiegészítsem azt a képet, amit az a nyúlfarknyi kis "történet" modul nyújt.
Először is, több idősíkon játszódó történet, ugrálunk az időben, persze nem össze-vissza, lineárisan.  A jelen sík 1943-ból indul, innen kalandozunk el. Irományom színhelye Anglia, nem is tudnék mást elképzelni, annyira imádom az országnak ezen korszakát. [Félreértés ne essék, nem második világháborús haditudósítást fogok írni, sőt, ha jól számolom, egyetlen fejezet fog a fronton játszódni.] Azon belül is London, valamint egy általam kitalált nevű birtok, Domhill birtoka. Itt lakik főszereplőnk, Meredin Darlington a nagyszüleivel.
Előfordulhat, hogy az események történelmileg támadhatóak, nem vagyok tévedhetetlen, bevallom. De igyekszem minél korhűbb képet visszaadni.
Annyit szeretnék még leszögezni, hogy ez a történet az első betűtől az utolsó szóig az én fejemből pattant ki, nem találkoztam ilyennel sem blogspoton, sem máshol. Így mindenkit megkérek, ne másolja az oldal tartalmát, mert az plágiumnak minősül!
Ennyit szerettem volna leszögezni, hogy pár infót adjak a blogról.
Üdvözlök minden leendő olvasót, látogatót!
Bronwyn B.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése